Första dagen avklarad

Kategori: vardag

Jag hatar stället mer än jag kan beskriva, jag älskar stället mer än ni någonsin kommer att kunna förstå. Idag började i alla fall skolan, och mjukstart finns det ingenting som heter när man går på Marina. Men det känns ändå skönt att inte slösa bort tiden på annat. Det bästa med dagen var att träffa Mj, hatten och Palmis, fantastiskt att få vara med dem och allihopa på en å samma gång, var länge sen sist. Palmis och jag har även bokat in utgång på onsdag, så om du inte har någon planerat (och är 18 år fyllda) kan du ju komma till Tegel å få en puss av mig! HAHA

Efter skolan bar det av  till jobbet där allt gick fin fint tills det blev dags att stänga. Min hjärna var inte riktigt påkopplad så kassa uträkningen tog 20 min istället för 5 som det brukar ta, suck.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Du vet att jag mer än gärna skulle gå med er på Tegel, men än så länge kan man ju inte...

    2009-08-25 | 17:24:55
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: