Father I've sinned over and over and over and over again, sorry my friends, I'm such a mess, I'm doing the best I can

Kategori: vardag

Hanna du har så rätt, det blir inte mer än man gör det och det är jag medveten om det är därför jag det senaste halvåret försökt att göra det till något bättre. Men det visat sig att det jag gjort är att spelat en roll, suddat över saker istället för att få bort dem totalt. Kommer ni ihåg när Björn Larsson berättade om sig och Gabriella i bråk, att hon ändrar beteendet men inte tanken, medan han försöker ändra tanken och att det medför sig ett nytt beteende. Jag är nog som Gabriella jag kan lätt ändra mitt beteende, anpassa mig efter det som efterfrågas, det är därför jag ler, för att ni förväntar er det, det är därför jag skämtar och skrattar när jag egentligen vill spy ur mig annat. Men jag vill ändra tanken självklart, jag är ju ingen idiot. Jag tar det dag för dag, steg för steg och hoppas att livet ska bli roligare och enklare, för det är ju det jag vill. Jag vill inte hata skolan, för alla vet ju hur kär jag är i skolan jag går på, hur mycket jag älskar att plugga och hur gärna jag vill lyckas men med ett leende på läpparna.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: