bonsoir!

Kategori: vardag


Godkväll mina vänner, innan jag avslutar denna dagen som började med en enorm bakfylla ska jag dricka upp min stora kopp med te (munkte som Cat köpte till mig igår, tackar hjärtat) och läsa lite i "Kalla det va fan du vill", en bok som vi läser i SvC kursen. Jag har inte hunnit läsa mycket i den men gillar den redan, den är härligt underhållande då alla karaktärer är dumma i huvudet på ett eller annat sätt, totalt underbart. Jag gillar Max, han är troligtvis den mest tafatta och handlingsförlamade människan jag någonsin stött på, han har dock en härlig tankegång och vill ju bli bättre, men vi vet ju alla hur det är att ligga i sängen om kvällarna och tänka på sitt liv och sätta upp mål;  imorgon ska jag börja med det, eller nästa veckan ska jag ta i tu med datt, men när morgonen kommer har vi glömt det vi lovat oss själva kvällen innan eller så tar vi bara inte i tu med det.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Det var så lite så, skulle ju ändå förbi!

    2009-08-28 | 23:31:53
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/
  • Alexandra säger:

    USCH NEJ!! INTE MAX! Han är ju en jäkla (ursäkta mitt hemska något fördärvade vcokabulär)mes, som vägrar ta sig i kragen. Nej, han behöver skärpa sig. Visst är det här med målen en fin vinkling på det hela, men nej. Han måste ju följa åtminstone något med målen. "Det är tanken som räknas" Hell no, det funkar inte riktigt så.

    Oj när blev jag så engagerad i boken ;)

    2009-08-31 | 20:45:29
    Bloggadress: http://alexandra.fashionblogg.se

Kommentera inlägget här: