Back on track!

Kategori: vardag

Senaste dagarna har varit toppen!!!!!!!!!!!
Fick sluta tidigare i onsdags för att följa med Aleks till stan, där hade vi det super mys. Jag köpte nya pärlörhängen, en underbar klänning och ett par nya skor.

I torsdags träffade jag min underbara mentor. Jag har verkligen börjar uppskatta våra möten nu. Jag är så glad att jag har henne. Efter vårat möte i torsdags hade jag en glad och varm känsla i kroppen, något jag inte haft på länge. Hon är trevlig, glad och precis en sådan människa jag behöver just nu. Hon lyssnar och hjälper, precis på det sättet som jag tycker om. Hon fick mig att se på skolstarten på ett nytt sätt och nu börjar jag faktiskt få energi och känna mig relativt possitiv till skolstarten! Hon kommer alltid med små överaskningar, hon hade med sig en pressent till mig, en bok av Mia Törnblom som heter "En härlig bok", den är som en kalender nästan där det står en peppande mening varje dag. Och boken hjälper verkligen trots att jag var lite skeptisk i början. Om två dagar åker jag till Frankrike med min bästa vän och nu börjar jag uppskatta denna resa och se fram emot den. Vi har tappat lire kontakt i sommar eftersom att vi båda varit så upptagna, men nu ska vi få lite kvalitetstid tillsammans och det ska bli underbart.

Igår var jag ute med Aleks igen och idag är det jobb som gäller med nu ska jag gå iväg och packa inför Frankrike och städa upp lite här hemma innan jag drar iväg och jobbar. Jag gillar mitt liv nu!

Kommentarer

  • Catte säger:

    Den sista meningen kändes skönt för mig att höra! <3

    2009-08-10 | 23:48:55
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: