-300 sms

Kategori: vardag

Har just rensat lite i min mapp för inkomna meddelanden på mobilen. Galet vad många jag har samlat på mig, många är praktiska skitsms eller tidsfördriv, men många kan jag inte förmå mig att ta bort. Jag har så många underbara kärleksfulla sms av MJ som jag blir varm i hjärtat av att läsa, har även av någon underlig anledning kvar alla sms från Voldemort som är skickade i år, några från Chalala som bara är så söta även om större delen av smsen från honom för länge sedan är raderade vill jag ha kvar några, jag har fortfarande kvar alla sms från Turkietresan, jag kan genom att läsa dem återuppleva nästan hela resan, har även sms kvar från Erik jag menar jag ver ju aldrig när jag kan behöva använda det latinska ordet för blåstång. 

Jag blir dock lite arg när jag läser vissa sms som jag hittar. Jag läste en artikel i en tjejtidning idag som ytliga vänskaper och så många sådanna jag fann nu när jag rensade. Det är sorgligt tycker jag att man med vissa människor kan vara så nära och ha så kul ihop med under en kort tid för att sedan nästan återgå till främlingar.

Jag har en knäpp förkärlek till att se mitt liv i matte (sinnessjukt och märkligt för att komma från mig, jag vet!!!), iaf så har han sedan första smset i år skickat 2,27 sms om dagen till mig, jag undrar när det blev så mycket.

Nej nu ska jag fortsätta radera, kanske är dags att släppa taget om vissa sms, det är ju bara ord. Men en del ord vill jag höra, därför läser jag samma sms om och om igen, allt för att se orden, beundra dess innehåll och dess inverkan på mig.

Kommentarer

  • Catte säger:

    Jag är likadan, spara de sms som är gulliga och roliga =) Det är dom ska läsas då man mår som sämst och bli gald av =D

    2009-08-05 | 18:03:48
    Bloggadress: http://catrinre.blogg.se/

Kommentera inlägget här: