pink up my life

Kategori: vardag


Jag har återigen fallit för en rosa dator. Denna gång är det en min dator från acer på 8,9 tums skärm och det bästa av allt är inte att den är super söt och skulle passa jättebra till mina baribeskor som jag inte äger utan priset, som endast är 3390 svenska riksdaler. Jag sa till mamma att det nog är en bra investering i min framtid, hon som inte lyssnade allt för bra höll med! Weeey! Jag kanske ska köpa en sån till mig själv nu när jag fyller stor! För visst är det en big-girl-dator? ;) Den är perfekt för mig att ha på bussen eftersom att jag inte orkar släpa på min som jag har nu, men ändå är det bra att jag har den eftersom att den rosa är för liten som surf dator. Det som gör det ännu mer perfekt om jag har två datorer är att jag kan ha en som jobb-dator och en att surfa på, perfekt så jag inte blandar nytta med nöje!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: