Måndag

Kategori: vardag

Idag var jag uttråkad och hade verkligen inget att göra så jag for in till stan och tog en prommenad i solskenet. Tittade även in lite i butiker. Jag hittade en jättefin klänning jag nu vill ha, men eftersom födelsedagen närmar sig ska jag ta det lite lugnt med shoppingen och det är ju som mamma sa jag köpte ju faktiskt en klänning förra veckan. Fast en ny klänning i veckan låter inte fel i mina öron, tyvärr skulle nog mitt bankkonto stå ännu mer på noll då. Jag måste hålla i slantarna lite, men innan Turkiet måste jag i alla fall införskaffa mig en ny resväska samt lite partykläder. Det är bara 10 veckor kvar nu, jag längtar verkligen!

Idag när jag åkte förbi skolan känndes det konstigt att in kunna åka ner och titta in. Jag tar detta som ett ljusens tecken, att det är på väg att bli bättre.


Faster och jag på kanarieöarna 96.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: